Du kan stole på oss
Skulle du få et problem med et av våre apparater tilbyr vi 24-timers service. Det betyr at vi starter feilsøking umiddelbart etter at du har sendt din henvendelse til oss. Vår dyktige serviceorganisasjon gir deg trygghet, slik at du kan opprettholde ditt tilbud til pasientene. Det betyr at du er i drift igjen senest inn 24 timer. Det garanterer vi.
Ikke vær redd for å be oss om hjelp. Vi har apparat som kan lånes ut til deg og leveres innen 24 timer eller raskere, dersom det skulle oppstå behov for det.
Om uhellet skulle skje tar vi oss av frakt og returer slik at du kan konsentrere deg om pasienten.
Vedlikehold og service
Vi utfører preventivt og akutt vedlikehold og tekniske oppdateringer. Vi har velfungerende distribusjon fra vårt lager i Oslo, så vi kan garantere rask og effektiv støtte når du trenger det. Vi kan bidra til å oppdage feil eller kvalitetsproblemer allerede før de oppstår slik at du kan optimalisere driften og redusere kostnadene.
Vi har spesialkompetanse innen alle våre produktområder og det gir oss større mulighet til å tilby en rask, kostnadseffektiv, skreddersydd service og support til våre kunder. Utover dette tilbyr vi kontinuerlig utdanning og opplæring i bruk og metoder. Våre serviceingeniører og produktspesialister holder seg hele tiden à jour med nyheter og utviklingen og deler gjerne sine kunnskaper med deg. Avansert medisinteknisk utstyr må fungere og som kunde hos oss får du support opp til 24 timer i døgnet. Utenfor arbeidstid har Adcare en telefonsvarerordning.
Skreddersydd service
Hvordan er dine behov og ønsker? Hvilken grad av tilgjengelighet krever din virksomhet? Du bestemmer hvordan vi skal utforme servicen. Forebyggende service, garantert tilgjengelighet, fullserviceavtale med alt inkludert. Vi tilbyr ulike nivåer av service- og supportavtaler til våre kunder.